Витяги
з Закону України
“Про
бюджетний
кодекс
України” від
8 липня 2010 року N
2456-VI щодо
одержувачів
та розпорядників
бюджетних
коштів:
Відповідно
до пункту 38
частини
першої статті
2: “одержувач
бюджетних коштів -
суб'єкт
господарювання,
громадська
чи інша
організація, яка не має статусу
бюджетної
установи, уповноважена
розпорядником
бюджетних
коштів на
здійснення
заходів,
передбачених
бюджетною
програмою, та
отримує на їх
виконання
кошти
бюджету;…”
Відповідно
до пункту 47
частини
першої статті
2: “розпорядник
бюджетних
коштів - бюджетна
установа в
особі її
керівника,
уповноважена на
отримання бюджетних
асигнувань,
взяття
бюджетних
зобов'язань
та
здійснення
витрат бюджету;…”
|
Станом
на 18.11.2013
Код
ГУДКСУ |
Найменування ГУДКСУ |
Кількість
установ
(організацій) |
||||||
Державний
бюджет |
у тому
числі |
Місцеві
бюджети |
у тому
числі |
Разом |
||||
Розпорядники |
Одержувачі |
Розпорядники |
Одержувачі |
|||||
01 |
ГУДКСУ
в
Автономній
Республіці
Крим |
737 |
671 |
66 |
1 312 |
952 |
360 |
2 049 |
02 |
ГУДКСУ
у Вінницькій
області |
779 |
717 |
62 |
1 963 |
1 456 |
507 |
2 742 |
03 |
ГУДКСУ
у
Волинській
області |
530 |
476 |
54 |
1 254 |
806 |
448 |
1 784 |
04 |
ГУДКСУ
у
Дніпропетровській
області |
971 |
887 |
84 |
2 425 |
1 617 |
808 |
3 396 |
05 |
ГУДКСУ
у Донецькій
області |
1 174 |
1 074 |
100 |
2 844 |
1 865 |
979 |
4 018 |
06 |
ГУДКСУ
у
Житомирській
області |
875 |
815 |
60 |
1 679 |
1 281 |
398 |
2 554 |
07 |
ГУДКСУ
у
Закарпатській
області |
490 |
448 |
42 |
1 150 |
712 |
438 |
1 640 |
08 |
ГУДКСУ
у
Запорізькій
області |
689 |
645 |
44 |
1 448 |
1 050 |
398 |
2 137 |
09 |
ГУДКСУ
в
Івано-Франківській
області |
593 |
542 |
51 |
1 545 |
957 |
588 |
2 138 |
10 |
ГУДКСУ
у Київській
області |
830 |
769 |
61 |
1 749 |
1 360 |
389 |
2 579 |
11 |
ГУДКСУ
у Кіровоградській
області |
631 |
586 |
45 |
1 390 |
948 |
442 |
2 021 |
12 |
ГУДКСУ
у
Луганській
області |
798 |
742 |
56 |
1 883 |
1 460 |
423 |
2 681 |
13 |
ГУДКСУ
у
Львівській
області |
1 065 |
991 |
74 |
2 359 |
1 566 |
793 |
3 424 |
14 |
ГУДКСУ
у
Миколаївській
області |
622 |
584 |
38 |
1 133 |
868 |
265 |
1 755 |
15 |
ГУДКСУ
в Одеській
області |
811 |
749 |
62 |
1 870 |
1 284 |
586 |
2 681 |
16 |
ГУДКСУ
у
Полтавській
області |
776 |
727 |
49 |
1 848 |
1 345 |
503 |
2 624 |
17 |
ГУДКСУ
у Рівненській
області |
578 |
527 |
51 |
1 365 |
977 |
388 |
1 943 |
18 |
ГУДКСУ
у Сумській
області |
680 |
637 |
43 |
1 359 |
1 008 |
351 |
2 039 |
19 |
ГУДКСУ
у
Тернопільській
області |
710 |
668 |
42 |
1 756 |
1 368 |
388 |
2 466 |
20 |
ГУДКСУ
у
Харківській
області |
986 |
929 |
57 |
1 889 |
1 312 |
577 |
2 875 |
21 |
ГУДКСУ
у
Херсонській
області |
586 |
543 |
43 |
1 282 |
852 |
430 |
1 868 |
22 |
ГУДКСУ
у
Хмельницькій
області |
626 |
586 |
40 |
1 626 |
1 285 |
341 |
2 252 |
23 |
ГУДКСУ
у
Черкаській
області |
665 |
620 |
45 |
1 557 |
1 139 |
418 |
2 222 |
24 |
ГУДКСУ
у
Чернівецькій
області |
416 |
382 |
34 |
832 |
598 |
234 |
1 248 |
25 |
ГУДКСУ
у
Чернігівській
області |
679 |
632 |
47 |
1 407 |
1 100 |
307 |
2 086 |
26 |
ГУДКСУ
у м. Києві |
1 061 |
737 |
324 |
1 080 |
517 |
563 |
2 141 |
27 |
ГУДКСУ
у м.
Севастополі |
178 |
159 |
19 |
326 |
195 |
131 |
504 |
28 |
ДКСУ |
122 |
118 |
4 |
0 |
0 |
0 |
122 |
|
Всього
установ
(організацій) |
19 658 |
17 961 |
1 697 |
42 331 |
29 878 |
12 453 |
61 989 |
Станом
на 04.02.2013
Код
ГУДКСУ |
Найменування ГУДКСУ |
Кількість
установ
(організацій) |
||||||
Державний
бюджет |
у тому
числі |
Місцеві
бюджети |
у тому
числі |
Разом |
||||
Розпоряд-ники |
Одержувачі |
Розпоряд-ники |
Одержувачі |
|||||
01 |
ГУДКСУ в
Автономній
Республіці
Крим |
694 |
585 |
109 |
1 832 |
1 383 |
449 |
2 526 |
02 |
ГУДКСУ у Вінницькій
області |
706 |
578 |
128 |
2 726 |
2 040 |
686 |
3 432 |
03 |
ГУДКСУ у
Волинській
області |
513 |
390 |
123 |
1 683 |
1 135 |
548 |
2 196 |
04 |
ГУДКСУ у
Дніпропетровській
області |
944 |
813 |
131 |
3 211 |
2 194 |
1 017 |
4 155 |
05 |
ГУДКСУ у
Донецькій
області |
1 034 |
864 |
170 |
3 883 |
2 491 |
1 392 |
4 917 |
06 |
ГУДКСУ у
Житомирській
області |
1 082 |
711 |
371 |
2 181 |
1 694 |
487 |
3 263 |
07 |
ГУДКСУ у
Закарпатській
області |
493 |
408 |
85 |
1 881 |
1 477 |
404 |
2 374 |
08 |
ГУДКСУ у
Запорізькій
області |
598 |
510 |
88 |
1 975 |
1 364 |
611 |
2 573 |
09 |
ГУДКСУ в
Івано-Франківській
області |
588 |
497 |
91 |
2 140 |
1 367 |
773 |
2 728 |
10 |
ГУДКСУ у
Київській
області |
800 |
639 |
161 |
2 458 |
1 955 |
503 |
3 258 |
11 |
ГУДКСУ у Кіровоградській
області |
533 |
457 |
76 |
1 642 |
1 248 |
394 |
2 175 |
12 |
ГУДКСУ у
Луганській
області |
670 |
578 |
92 |
2 326 |
1 696 |
630 |
2 996 |
13 |
ГУДКСУ у
Львівській
області |
951 |
778 |
173 |
3 051 |
2 180 |
871 |
4 002 |
14 |
ГУДКСУ у
Миколаївській
області |
528 |
455 |
73 |
1 443 |
1 114 |
329 |
1 971 |
15 |
ГУДКСУ в
Одеській
області |
852 |
726 |
126 |
2 459 |
1 794 |
665 |
3 311 |
16 |
ГУДКСУ у
Полтавській
області |
702 |
594 |
108 |
2 365 |
1 676 |
689 |
3 067 |
17 |
ГУДКСУ у Рівненській
області |
655 |
429 |
226 |
1 871 |
1 325 |
546 |
2 526 |
18 |
ГУДКСУ у
Сумській
області |
604 |
493 |
111 |
1 687 |
1 307 |
380 |
2 291 |
19 |
ГУДКСУ у
Тернопільській
області |
648 |
571 |
77 |
2 026 |
1 600 |
426 |
2 674 |
20 |
ГУДКСУ у
Харківській
області |
940 |
808 |
132 |
2 331 |
1 645 |
686 |
3 271 |
21 |
ГУДКСУ у
Херсонській
області |
548 |
452 |
96 |
1 443 |
989 |
454 |
1 991 |
22 |
ГУДКСУ у
Хмельницькій
області |
640 |
461 |
179 |
2 221 |
1 834 |
387 |
2 861 |
23 |
ГУДКСУ у
Черкаській
області |
603 |
501 |
102 |
1 969 |
1 522 |
447 |
2 572 |
24 |
ГУДКСУ у
Чернівецькій
області |
407 |
325 |
82 |
1 266 |
964 |
302 |
1 673 |
25 |
ГУДКСУ у
Чернігівській
області |
605 |
490 |
115 |
1 824 |
1 544 |
280 |
2 429 |
26 |
ГУДКСУ у
м. Києві |
1 289 |
815 |
474 |
1 542 |
612 |
930 |
2 831 |
27 |
ГУДКСУ у м.
Севастополі |
175 |
144 |
31 |
342 |
194 |
148 |
517 |
28 |
ДКСУ |
132 |
128 |
4 |
0 |
0 |
0 |
132 |
|
Всього
установ
(організацій) |
18 934 |
15 200 |
3 734 |
55 778 |
40 344 |
15 434 |
74 712 |
Додатки
до порядку
формування Єдиного
реєстру
розпорядників
та одержувачів
бюджетних
коштів:
Реєстраційна
картка розпорядника
(одержувача)
бюджетних
коштів.
1) ЗВІТНІСТЬ ЗАМОВНИКІВ
ДЕРЖАВНИХ
ЦІЛЬОВИХ
ПРОГРАМ, ЯКІ
ПОВИННІ
ВИКОНУВАТИСЯ
В МЕЖАХ
БЮДЖЕТНИХ
ПРОГРАМ
Державні
цільові
програми:
Паспорт
державної
цільової
програми,
відповідно
до Додатку 1
до Порядку
розроблення
та виконання
державних
цільових програм,
затвердженого
Постановою
КМУ від
31 січня 2007 р. № 106.
Завдання
і заходи з
виконання
Державної цільової
програми, відповідно
до Додатку 2
до Порядку
розроблення
та виконання
державних
цільових програм,
затвердженого
Постановою
КМУ від
31 січня 2007 р. № 106.
Очікувані
результати
виконання
Державної
цільової
програми,
відповідно
до Додатку 3
до Порядку
розроблення
та виконання
державних
цільових програм,
затвердженого
Постановою КМУ
від 31
січня 2007 р. № 106.
Додатки
до порядку
обміну
інформацією
між виконавцями
державних
цільових
програм та
координації
цієї роботи,
затвердженого
Наказом
Міністерства
економіки
України від
04.12.2009 № 1367:
1)
звіт про
результати
виконання
державної (цільової)
програми у
звітному
періоді,
3)
заключний
звіт про
результати
виконання.
2) ЗВІТНІСТЬ
РОЗПОРЯДНИКІВ
БЮДЖЕТНИХ
КОШТІВ, У
ТОМУ ЧИСЛІ
КОШТІВ БЮДЖЕТНИХ
ПРОГРАМ, В
МЕЖАХ ЯКИХ
ВИКОНУЮТЬСЯ
ДЕРЖАВНІ
ЦІЛЬОВІ
ПРОГРАМИ
ДЛЯ
УНІТАРНИХ
ПІДПРИЄМСТВ
– КАЗЕННИХ
(РОЗПОРЯДНИКІВ
БЮДЖЕТНИХ
КОШТІВ) ТА
КОМЕРЦІЙНИХ
(СУБ’ЄКТІВ
ГОСПОДАРЮВАННЯ
- ОДЕРЖУВАЧІВ
БЮДЖЕТНИХ
КОШТІВ)
“Бюджетні
установи -
органи
державної влади,
органи
місцевого
самоврядування, а
також
організації, створені ними у
встановленому
порядку, що повністю
утримуються за
рахунок
відповідно
державного
бюджету чи
місцевого
бюджету. (відповідно
до пункту 47
частини
першої статті
2 Закону
України “Про
бюджетний
кодекс України”
від 8 липня 2010
року N 2456-VI,
“одержувач бюджетних
коштів -
розпорядник
бюджетних
коштів - бюджетна
установа в
особі її
керівника, уповноважена на
отримання
бюджетних
асигнувань,
взяття
бюджетних зобов'язань
та
здійснення
витрат
бюджету;…”)
Бюджетні
установи є
неприбутковими”
(пункт
12 статті 2
Бюджетного
кодексу
України,
затвердженого
Законом
України від 8
липня 2010 року N 2456-VI). Наказ
Міністерства
фінансів
України від 10 грудня
1999 р. N 114 “Про
затвердження
Плану рахунків
бухгалтерського
обліку
бюджетних установ
та Порядку
застосування
Плану
рахунків
бухгалтерського
обліку
бюджетних
установ”.
Бухгалтерський
облік виконання
кошторисів
бюджетних
установ
ведеться
розпорядниками
бюджетних
коштів.
Діяльність
розпорядників
бюджетних
коштів врегульовується
статтею 22
Бюджетного
кодексу України.
Бухгалтерський
облік у
державному
секторі:
- національні
положення
(стандарти)
бухгалтерського
обліку в
державному
секторі,
- міжнародні
положення
(стандарти)
бухгалтерського
обліку в
державному
секторі.
Програмний
продукт "1С:Підприємство
8.
Бухгалтерія
для
бюджетних
установ
України"
Бюджетні
запити,
відповідно
до п. 9 частини
першої статті
2 Бюджетного
кодексу
України від 8
липня 2010 року №
2456-VI: Форми 2012-1,
2012-2, 2012-3.
Бюджетні
програми:
Відповідно
до п. 8 статті 20
Бюджетного
кодексу
України,
затвердженого
Законом
України № 2456
від 08 липня 2010
року,
“головний розпорядник
бюджетних
коштів
розробляє та
протягом 45
днів
з
дня
набрання
чинності
законом про Державний
бюджет
України
(рішенням про
місцевий
бюджет) затверджує
спільно з
Міністерством
фінансів України
(місцевим
фінансовим органом)
паспорт
бюджетної
програми”.
Паспорт
бюджетної
програми,
відповідно
до пункту
40 частини
першої
статті 2
Бюджетного
кодексу
України від 8 липня 2010 року
№ 2456-VI
розробляється
головним розпорядником
бюджетних
коштів.
Звіт
про
виконання
паспорту
бюджетної програми,
відповідно
до частини шостої
статті 20
Бюджетного
кодексу України
від 8
липня 2010 року №
2456-VI.
Кошторис
бюджетної
програми,
відповідно
до частини
шостої
статті 20
Бюджетного
кодексу
України від 8
липня 2010 року №
2456-VI.
Звіт
про
виконання
кошторисів,
відповідно
до частини
шостої
статті 20
Бюджетного
кодексу
України від 8
липня 2010 року №
2456-VI.
Кодифікатор
нумерації
типових
переліків
бюджетних
програм
місцевих
бюджетів.
Додатки
до порядку
формування Єдиного
реєстру
розпорядників
та одержувачів
бюджетних
коштів:
Реєстраційна
картка розпорядника
(одержувача)
бюджетних
коштів.
Додатки
до Порядку
складання
фінансової та
бюджетної
звітності
розпорядниками
та
одержувачами
бюджетних
коштів,
затвердженого
Наказом ДКУ
та МФУ від 05.01.2011 р.
№ 2:
Звітність
для розпорядників
бюджетних
коштів
(відповідно
до пункту 47
частини
першої статті
2 Закону
України “Про
бюджетний
кодекс України”
від 8 липня 2010
року N 2456-VI,
“одержувач
бюджетних
коштів -
розпорядник
бюджетних
коштів -
бюджетна
установа в
особі її
керівника,
уповноважена на отримання
бюджетних
асигнувань,
взяття
бюджетних
зобов'язань
та
здійснення
витрат
бюджету;…”):
1) Бюджетна
звітність
розпорядників
бюджетних
коштів:
Додаток
4 –
Звіт про
надходження
та
використання
коштів загального
фонду (форма
№2 д, №2 м).
Додаток
10 – Звіт
про
заборгованість
за
бюджетними
коштами
(форма № 7д, № 7м).
Додаток
11 –
Звіт про
заборгованість
за окремими
програмами
(форма № 7д.1, № 7м.1).
2)
Розкриття
елементів
бюджетної
звітності розпорядників
бюджетних
коштів
(відповідно
до пункту 47
частини
першої
статті 2
Закону України
“Про
бюджетний
кодекс
України” від
8 липня 2010 року N
2456-VI, “ розпорядник
бюджетних
коштів - бюджетна
установа в
особі її
керівника,
уповноважена на
отримання
бюджетних
асигнувань,
взяття бюджетних
зобов'язань
та
здійснення
витрат
бюджету …”):
Додаток
14 -
ПОЯСНЮВАЛЬНА
ЗАПИСКА.
Додаток
31 – Довідка
про використання
про
використання
іноземних
грантів.
Додаток
32 – Довідка
про
дебіторську
заборгованість.
3)
Фінансова
звітність
розпорядників
бюджетних
коштів
(відповідно
до пункту 47
частини
першої
статті 2
Закону
України “Про
бюджетний
кодекс
України” від
8 липня 2010 року N
2456-VI, “розпорядник
бюджетних
коштів - бюджетна
установа в
особі її
керівника, уповноважена на
отримання
бюджетних асигнувань,
взяття
бюджетних
зобов'язань та
здійснення
витрат
бюджету …”)::
Додаток
1 - БАЛАНС (форма
№ 1).
Додаток
2 –
Звіт про
результати
фінансової
діяльності
(форма № 9д, № 9м).
Додаток
3 - Довідка про
рух грошових
коштів.
4)
Розкриття
елементів
фінансової
звітності
розпорядників
бюджетних
коштів
(відповідно
до пункту 47
частини
першої статті
2 Закону
України “Про
бюджетний
кодекс України”
від 8 липня 2010
року N 2456-VI,
“розпорядник
бюджетних
коштів -
бюджетна
установа в
особі її
керівника,
уповноважена на
отримання бюджетних
асигнувань,
взяття бюджетних
зобов'язань
та здійснення
витрат
бюджету …”):
Додаток
14 -
ПОЯСНЮВАЛЬНА
ЗАПИСКА.
Додаток
15 – Звіт
про
рух
необоротних
активів
(форма № 5).
Додаток
16 – Звіт
про рух матеріалів
і продуктів
харчування
(форма № 6).
Додаток
17 –
Звіт про
недостачі та
крадіжки
грошових
коштів і
матеріальних цінностей
(форма № 15).
Додаток
23 – Довідка про
залишки
бюджетних
коштів на
інших поточних
рахунках в
установах
банків.
Додаток
24 – Довідка
про
депозитні
операції.
Додаток
28 – Довідка
про сплату до
бюджету
штрафів,
накладених
контролюючими
органами.
3)
ЗВІТНІСТЬ
ОДЕРЖУВАЧІВ
БЮДЖЕТНИХ
КОШТІВ, ТОМУ
ЧИСЛІ КОШТІВ БЮДЖЕТНИХ
ПРОГРАМ, В
МЕЖАХ ЯКИХ
ВИКОНУЮТЬСЯ ДЕРЖАВНІ
ЦІЛЬОВІ
ПРОГРАМИ
ДЛЯ
СУБ’ЄКТІВ
ГОСПОДАРЮВАННЯ
– ПІДПРИЄМСТВ,
КОРПОРАТИЗОВАНИХ
ПІДПРИЄМСТВ
ТА НЕПРИБУТКОВИХ
ОРГАНІЗАЦІЙ
Додатки
до Порядку
складання
фінансової та
бюджетної
звітності
розпорядниками
та одержувачами
бюджетних
коштів,
затвердженого
Наказом ДКУ
та МФУ від 05.01.2011 р.
№ 2:
Звітність
для одержувачів
бюджетних
коштів
(відповідно
до пункту 38
частини
першої статті
2 Закону
України “Про
бюджетний
кодекс України”
від 8 липня 2010
року N 2456-VI,
“одержувач
бюджетних
коштів -
суб'єкт
господарювання,
громадська
чи інша
організація, яка не має
статусу
бюджетної
установи,
уповноважена
розпорядником бюджетних
коштів на
здійснення
заходів, передбачених
бюджетною
програмою, та
отримує на їх
виконання
кошти
бюджету;…”):
Додаток
4 – Звіт
про
надходження
та
використання
коштів
загального
фонду (форма
№2 д, №2 м).
Додаток
10 – Звіт про
заборгованість
за бюджетними
коштами
(форма № 7д, № 7м).
Додаток
11 – Звіт про
заборгованість
за окремими
програмами
(форма № 7д.1, № 7м.1).
ПЛАН
РАХУНКІВ
БУХГАЛТЕРСЬКОГО
ОБЛІКУ
програмний
продукт "1С:Підприємство
8".
ПОЛОЖЕННЯ
(СТАНДАРТИ)
БУХГАЛТЕРСЬКОГО
ОБЛІКУ - №№ 1-34
П(С)БО
2 Баланс
(з
урахуванням
змін,
внесених
Наказом Міністерства
фінансів
України від
18.03.2011 № 372, без змін,
внесених
наказом МФУ
від 09.12.2011 р. № 1591)
П(С)БО
3
Звіт про
фінансові
результати
(з
урахуванням
змін,
внесених
Наказом Міністерства
фінансів
України від
18.03.2011 № 372, без змін,
внесених
наказом МФУ
від 09.12.2011 р. № 1591)
П(С)БО
4
Звіт про рух
грошових
коштів – непрямий
метод (існував до
виходу
Наказу
Міністерства
фінансів
України від 10.06.2010
№ 382)
П(С)БО
4
Звіт про рух
грошових
коштів - прямий
метод (запроваджений
Наказом
Міністерства
фінансів
України від 10.06.2010
№ 382)
П(С)БО
5
Звіт про
власний
капітал
П(С)БО
6
Виправлення
помилок і
зміни у
фінансових
звітах
П(С)БО
7
Основні
засоби (з
урахуванням
змін,
внесених
Наказом Міністерства
фінансів
України від
18.03.2011 № 372)
П(С)БО
8
Нематеріальні
активи (з
урахуванням
змін,
внесених
Наказом
Міністерства
фінансів
України від
18.03.2011 № 372)
П(С)БО
10
Дебіторська
заборгованість
П(С)БО
12 Фінансові
інвестиції
П(С)БО
13 Фінансові
інструменти
П(С)БО
15 Дохід (з
урахуванням
змін,
внесених
Наказом Міністерства
фінансів
України від
18.03.2011 № 372)
П(С)БО
16 Витрати (з
урахуванням
змін,
внесених
Наказом Міністерства
фінансів
України від
18.03.2011 № 372)
П(С)БО
18 Будівельні
контракти
П(С)БО
19 Об’єднання
підприємств
П(С)БО
20
Консолідована
фінансова
звітність
П(С)БО
21 Вплив змін
валютних
курсів
П(С)БО
23 Розкриття
інформації
щодо пов’язаних
сторін
П(С)БО
25 Фінансовий
звіт суб’єкта
малого
підприємництва
П(С)БО
28 Зменшення
корисності
активів
П(С)БО
29 Фінансова
звітність за
сегментами
П(С)БО
30 Біологічні
активи (з
урахуванням
змін,
внесених
Наказом Міністерства
фінансів
України від
18.03.2011 № 372)
П(С)БО
32
Інвестиційна
нерухомість
П(С)БО
33 Витрати
на розвідку
корисних
копалин
П(С)БО
34 Платіж на
основі акцій
P.S. деякі
експерти
вважають
помилковим
запровадження
Міжнародних
стандартів
фінансової
звітності, як
таких, що
спотворюють
відповідність
бухгалтерського
і податкового
обліків в
Україні,
створюючи
непотрібні регуляторні
ризики. Тим
більше, що
П(С)БО
відповідає
практиці фінансової
звітності
більшості
країн, на практику
яких
посилається
Міністерство
фінансів
України. Тим не
менше, стаття
12-1 Закону
України 16
липня 1999 року N 996-XIV “Про
бухгалтерський
облік та
фінансову звітність”
врегулювала
застосування
Міжнародних
стандартів,
з
визначенням
переліку
видів
господарської
діяльності
Кабінетом
Міністрів
України.
© ТОВ “Мультипрофіль-сервіс” РОЗМІСТИТИ
РЕКЛАМУ НА
САЙТІ.