ОХОРОНА НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

 

Відповідно до Указу Президента України від 9 грудня 2010 року № 1085/2010 “Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади”, Міністерство   охорони  навколишнього природного середовища України було реорганізовано у Міністерство екології та природних ресурсів України, Державну екологічну інспекцію України,  Державну службу  геології  та  надр України.  Через Міністра екології та природних ресурсів України тепер спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України діяльність таких центральних органів виконавчої влади: Державна служба геології та надр України, Державне агентство водних ресурсів України, Державне агентство екологічних інвестицій України та Державна екологічна інспекція України.  

 

Охорона навколишнього природного середовища здійснюється відповідно до Закону України від  25 червня 1991 року "Про охорону навколишнього природного середовища" та Закону України № 1393-XIV від 14 січня 2000 року “Про вилучення з обігу, переробку,  утилізацію, знищення або подальше використання неякісної та небезпечної продукції”.

 

         Показники довкілля включають забруднення, відходи,  перенаселеність, емісію парникових газів, доступ до чистої води і санітарії.  Покрашення по всіх показниках, таких як очистка забрудненої води, утилізація, вилучення металів з відходів, потребують фінансування.  

 

         Вивезенням сміття займаються підприємства, що укладають із споживачами договори про надання послуг із регулярного збирання, вивезення та захоронення твердих побутових відходів. 

 

         Постановою Кабінету Міністрів України № 748 від 18.08.2010 року "Про внесення змін до Порядку встановлення нормативів збору за забруднення навколишнього природного середовища і стягнення цього збору", яка набрала чинності 1 жовтня 2010 року, внесено зміни до Порядку встановлення нормативів збору за забруднення навколишнього природного середовища і стягнення цього збору, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 березня 1999 р. № 303, а саме:  1) в абзацах третьому, сімнадцятому та двадцять першому пункту 4 слова "наростаючим підсумком з початку звітного року" виключити;  2) в абзаці другому пункту 9 слова "наростаючим підсумком за квартал, півріччя, дев'ять місяців та рік" виключити; 3) у першому реченні абзацу другого пункту 11 слово "перераховують" замінити словами "можуть перераховувати".

 

Механізм справляння екологічного податку врегульовано у Розділі VIII “Екологічний податок” Податкового кодексу України, означення якому дається у пункті 14.1.57: “екологічний податок - загальнодержавний обов’язковий платіж, що справляється з фактичних обсягів викидів у атмосферне повітря, скидів у водні об’єкти забруднюючих речовин, розміщення відходів, фактичного обсягу радіоактивних відходів, що тимчасово зберігаються їх виробниками, фактичного обсягу утворених радіоактивних відходів та з фактичного обсягу радіоактивних відходів, накопичених до 1 квітня 2009 року”.

 

 

ТАРА - ЕКОЛОГІЯ І УТИЛІЗАЦІЯ

 

Екологічний фактор є важливим для виробників тари, які хочуть мати репутації компаній, дружніх до навколишнього середовища.  

 

У міжнародній практиці перероблений ПЕТ-матеріал використовують для ізоляційних дротів.  Підприємства України випускали наприкінці 90-х понад 615 млн. преформ на рік, при повній відсутності у країні контейнерів для подальшої утилізації.  Кабінет міністрів України прийняв Постанову № 915 від 26 липня 2001 року “Про впровадження системи збирання, заготівлі та утилізації відходів як вторинної сировини”, якою затвердив порядок збору, сортування, транспортування, переробки та утилізації використаної тари (упаковки)”, що регулює діяльність виробників тари, упаковки, затарених і упакованих продуктів.  Пункт 1 Постанови КМУ № 915 передбачив створення державної компаніїУкрекономресурси”, а пункт 2 затвердив тарифи на послуги із збирання, заготівлі та утилізації використаної тари і пакувальних матеріалів у такому розмірі:  

 

Матеріал, з якого виготовлено тару і пакувальні матеріали 

Тарифи, гривень за кілограм, без податку на додану вартість

 

  

загальні 

щодо продукції дитячого харчування та медпрепаратів 

Картон, папір 

0,35 

0,17 

Пластмаси

0,85 

0,42

Скло

0,15 

0,07

Метал: 

  

  

жерсть 

0,4 

0,2 

алюміній, фольга 

1,1 

0,55 

інші 

0,2 

0,1 

Комбінований 

1,25 

0,63 

Натуральний (дерево, текстиль тощо) 

0,2 

0,1 

Інший 

0,25 

0,13

 

 

 

 

© ТОВ Мультипрофіль-сервіс           РОЗМІСТИТИ РЕКЛАМУ НА САЙТІ.

 

 MAS jspq dnkk`p`   MAS jspq ebpn   MAS jspq psak Lefa`mjnbqjhi jspq b`k~r  Hmdejq UX Vem{ m` aemghm, dhgek| h c`g m` @GQ b Sjp`hmeOncnd` b Onkr`be Oncnd` sqr`mnbhr| hmtnplep Oncnd` b Jhebe Opncmng oncnd{ hmtnplep